det va länge sedan nu =P

så nu har jag gjort hela no uppsattsen =D hoppas jag iaf får ett G eller VG jag har faktiskt jobbat mkt med den uppsattsen nu =)

men det va länge sen jag skrev här på bloggen xD jag har typ glömt den lite nu när det har varit så mkt läxor och så och sen har jag ju aldrig nått att skriva om typ ju =P men jag kan ju alltid skriva om att jag inte har nått att skriva på bloggen =D en bra idea ju =)

söt bild här iaf ju =D Erik och Matte från E.M.D i Kalmar på Rix Fm Festivalen =) dom va ju så gulliga ju och bara så bäst =)


Kommentarer
Postat av: Astriid

lycka till me att få bra i NOn! (:

Naw matte e så jävla sötix här <3333333

2008-09-05 @ 18:25:57
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0