Ohh en Tävling på EMD!

E.M.D. är inget "pojkband" men det är Westlife...

...och jag var inne hos min snälla kollega Anders nyss och han stack fyra Westlife-DVD:er i min hand och erbjöd mig dessa till en tävling på emdartist.se - snällt va?

Å det är klart att man nappar som en fisk på kroken! Westlife är ett nästintill klassiskt pojkband som har galet många hits i bagaget och de släpper snart en DVD med en liveinspelning från Croke Park Stadium.

Just denna fina DVD kan du vinna här hos mig! Svara bara på dessa frågor så kan en av de fyra "paketen" bli ditt! Maila till: [email protected] (Ovan ser ni vår receptionist Emma med vinsterna i sin hand!)


Från vilket land kommer Westlife?

Hur många medlemmar har Westlife idag?
Vilken svensk har arbetat tight med gruppen i många år?
(Ledtråd: Jurymedlem...)

Jag stoppar i lite annat i vinstpaketet också, so GO GO GO!

Man Vinner Den här DVDn Nice va?!        titta mer här :    http://www.emdartist.se/emd


Kommentarer
Postat av: Astriid

ja ba typ ÄLSKDE Westlife förut ^^

Shane o Nicky e as söta (H)

haha ^^

ja kunde alla frågor ;D

wohoo!

fast ja skicka inte in men om ja ahde gjort de hade ja ju vunnit eftersom att alla inte kunde alla aja skit samma xd

Westlife e ialf bra :))

2008-11-28 @ 23:46:56
URL: http://astriidg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0